Antropologia w biznesie

Najwyższy już czas zakończyć wakacje. Wraz z początkiem września powracam do pisania bloga. Zacznę jednak skromnie. Poniżej zamieściłam dwie animacje, które pod względem formy pozostawiają naprawdę wiele do życzenia, natomiast zawierają sporo informacji na temat antropologii w biznesie. Uwaga – w filmach zawarte są przede wszystkim treści pozytywne, brakuje w nich danych na temat trudności i zagrożeń wynikających ze stosowania antropologii w środowisku komercyjnym, stąd należy traktować je raczej jak nieszkodliwą propagandę.

Reklamy

Informacje o Katarzyna Wala

Jestem antropolożką, animatorką kultury, badaczką jakościową i trenerką. Obecnie piszę rozprawę doktorską z zakresu etnografii sensorycznej (UWr.). Od 2009 r. współtworzę projekt Fonosfera - antropologia zmysłów; zajmuję się również badaniami marketingowymi.
Ten wpis został opublikowany w kategorii antropologia stosowana, badania jakościowe, badania rynku, design anthropology, etnografia, metodologia badań. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s